luni, 17 martie 2014

De ce mi-ai spus ca ma iubesti?

De ce te-ai intors si de ce mi-ai spus ca ma iubesti? De ce mereu tu esti cel care pleaca, dar apoi te razgandesti? Cu ce drept si cu ce scop vii la mine si imi faci asta? Ma dai peste cap, ma intorci in trecut, ma ametesti cu priviri si ma incatusezi in vorbe, crezi ca sunt o jucarie? Macar daca asta crezi joaca-te frumos, hai, vreau sa vad cum stii sa te joci. Arata-mi tot ce poti, da-ma pe spate, lasa-ma fara aer, ridica-ma pana la cer si nu ma mai lasa sa cad, arata-mi cat de mult ma vrei, doreste-ma pana la extenuare.

Dar tu...niciodata nu o sa stii sa faci asta. Esti mult prea las si ti-e frica sa incerci. Incerci cu oricine mai putin cu mine, dar tot tu esti cel care se intoarce dupa fiecare despartire. De ce esti gelos cand ma vezi cu altcineva? De ce mereu imi dai mesaj cand ma vezi fericita? De ce te intorci cu vorbe dulci, de ce ma faci sa te iubesc? Mi-ai zis de atatea ori ca o relatie intre noi nu ar putea functiona si acum vii si imi spui asta...imi spui ca ma iubesti.

Tot ce am vrut a fost sa fiu cu tine, sa cant cu tine, sa rad cu tine. Dar prin ce ai facut nu mi-ai dat decat inca un motiv sa rad de tine. Nu mai pot, nu mai vreau...nu mai vreau sa imi spui ca ma iubesti. Esti cel mai prost om si ma faci sa te urasc. Mi-e sila de ce faci, mi-e sila de tine. Pleaca, dispari, vezi-ti de viata! Nu te mai uita la mine, nu ma mai saluta pe strada, vreau sa te uit si te rog sa faci la fel.

 Dar inainte sa facem asta, inainte sa ne intoarcem la a ne ignora, vreau sa te mai rog ceva. O data, ultima data, promit. Atinge-ma. Ia-ma de mana. Miroase-ma, saruta-ma, arata-mi ca ma vrei, musca-ma, fa ce vrei cu mine doar SPUNE-MI, spune-mi inca o data. Spune-mi ca ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu