luni, 8 februarie 2016

Nopti uitabile

  Rosu inchis si mult fum. Sacadate scanteieri de alb. Cuvinte vagi deslusite printre vibratiile peretilor.
 "Mai ai bani? Il aduc imediat".
Dar parca au trecut cinci minute de cand a zis asta. De fapt, cat a trecut? Se simte ca o viata de om. Timpul trece atat de greu. Unde mi-e nenorocitul ala de shot? Verifici buzunarele. I-ai mai dat banii? Simti ceva metalic, nu stii daca sunt monezi sau cheile de la casa. Nici nu vrei sa te uiti, e bine cu ochii inchisi. Cand ii ai inchisi e rosu, altfel te doare, reflectorul e prea puternic. De fapt era, acum 5 minute. Sau acum o viata de om. Nici nu mai stii cum e de fapt. Deschizi ochii, e inca la coada. Un tip i-a acaparat atentia, tipic ei. Mie mi-e doar sa nu imi fure banii. Ea o sa fie ok, e fata mare, se descurca. Ii atinge mana, vad printre gene, oare ii zambeste si ea inapoi sau deja o enerveaza? M-as ridica sa o intreb, dar parca nici nu-mi simt picioarele. E asa bine cu ochii inchisi.
"E prietenul unui prieten, cica i se face reclama buna, am zis de ce nu. Vrei si tu?"
ce?
In dreapta mea, total strain, mana intinsa, ochii semi-deschisi.
O, doamne.
Ma ridic sa plec.
Acum le simt. Parca ele ma ridica pe mine, nu invers.
Cum de n-am observat ce buna e muzica?
Incep sa se miste mai repede, si mainile si soldurile, si coada, si ea.
"Poftim, noroc!"
Mi s-a intors muza, o pup pe frunte, te enerveaza tipul?
Nu inteleg ce raspunde, muzica e prea tare.
Dar nici nu mai intreb o data. Vreau doar sa dansez.
"Unde sunt ceilalti?"
A, restul! Nu stiu, hai sa vedem. O trag de mana, ea il trage pe el, inca avem paharele mici si goale, hai pana la bar sa le lasam. Nu tu din nou.
De unde te stiu?
Vibratiile sunt si mai puternice acum, sau o fi doar bataia inimii mele?
O aud ca tipa, ce a patit?? Ma sperii, ma intorc, e bine. Era doar melodia ei preferata. Uitasem ca e muzica misto.
"M-ai lasat balta mai devreme"

cine e acest om si ce vrea de la mine, "scapa-ma" ii spun. Ma ia de gat si ma saruta, baietii raman socati, ce, n-ati mai vazut doua fete pupandu-se?
"Mai ai bani?"
Cat timp o fi trecut?
"Stai. da-mi o lamaie."
Dar cand a mai rasarit si soarele?
"Noroc."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu